قلقلک با طعم خنده【ツ】

-—لطفا با اخم وارد شوید-—

قلقلک با طعم خنده【ツ】

-—لطفا با اخم وارد شوید-—

فهمیِِِِِِِِِِِِِِِِِدمـــــــــ

فهمــیده ام که نباید بگذاری حتی یک روز هم بگذرد بدون آنکه به همسرت بگویی " دوستت دارم". 61 سال

فهمــیده ام که وقتی گرسنه ام نباید به سوپر مارکت بروم . 38 ساله

فهمــیده ام که می شود دو نفر دقیقا به یک چیز نگاه کنند ولی دو چیز کاملا متفاوت ببینند. 20 ساله

فهمــیده ام که وقتی مامانم میگه "بعداً راجع بهش صحبت میکنیم" این یعنی "نه". 7ساله

فهمــیده ام که من نمی تونم سراغ گردگیری میزی که آلبوم عکس ها روی آن است بروم

و مشغول تماشای عکس ها نشوم. 42 ساله

فهمــیده ام که بیش تر چیزهای که باعث نگرانی من می شوند هرگز اتفاق نمی افتند. 64 ساله

فهمــیده ام که وقتی من خیلی عجله داشته باشم، نفر جلوی من اصلا عجله ندارد. 29 ساله

 فهمــیده ام که اگر عاشق انجام کاری باشم، آن را به نحو احسن انجام می دهم. 48
ساله


فهمــیده ام که بیش ترین زمانی که به مرخصی احتیاج دارم زمانی است که از تعطیلات برگشته ام. 38 ساله

فهمــیده ام که باز کردن پاکت شیر از طرفی که نوشته "از این قسمت باز کنید" سخت تر از طرف دیگر است. 54 ساله

فهمــیده ام که مدیریت یعنی : ایجاد یک مشکل - رفع همان مشکل و اعلام رفع مشکل به همه. 34 ساله

فهمــیده ام که وقتی مامان و بابا سر هم دیگه داد می زنند، من می ترسم. 5 ساله

فهمــیده ام که اگر دنبال چیزی بروی بدست نمی آوری باید آزادش بگذاری تا به سراغت بیاید. 29 ساله

فهمــیده ام که در زندگی باید برای رسیدن به اهدافم تلاش کنم ولی نتیجه را به خواست خدا بسپارم و شکایت نکنم. 29 ساله

فهمــیده ام که اغلب مردم با چنان عجله و شتابی به سوی داشتن یک "زندگی خوب"حرکت می کنند
که از کنار آن رد می شوند. 72 ساله

فهمــیده ام که عاشق نبودن گناه است. 31 ساله


فهمــیده ام هر چیز خوب در زندگی یا غیر قانونی است و یا غیر اخلاقی و یا چاق کننده. 48 ساله

هر کسى مسئول خودش هست، هرکسى تو قبر خودش میخوابه، من باید آدم درستى باشم. 42 ساله

فهمــیده ام مبارزه در زندگی برای خواسته هایت زیباست اما تنها در کنار کسانی که دوستشان داری و دوستت دارند. 27 ساله

فهمــیده ام که وقتی طرف مقابل داد میزند صدایش به گوشم نمیرسد بلکه از ان رد می شود. 50ساله

فهمــیده ام هرکس فقط و فقط به فکر خودشه، مرد واقعی اونه که همیشه
و در همه حال به شریکش هم فکر کنه بی منت. 35 ساله


فهمــیده ام برای بدست آوردن چیزی که تا بحال نداشتی باید
بری کاری رو انجام بدی که تا بحال انجامش نداده بودی. 36 ساله

فهمیدم که اگر عشقی رو از دست دادی دیگه نمی تونی بدست بیاریش چون هیچ چیز مثل سابق نیست!
و سعی کنی که فقط ازش به نیکی یاد کنی!. 30 ساله


فهمــیده ام که هیچ وقت نباید وقتی دستت تو جیبته روی یخ راه بری. 12 ساله

فهمیدم که تا دیر نشده باید یه کاری کرد تا بعد ها غصه فرصت های رو که داشتی ولی استفاده نکردی رو نخوری
و بعضی وقت ها هم باید هیچ کاری نکنی تا وضع از اینی که هست بدتر نشه. 31 ساله


من هنوز چیزی نفهمیدم، فعلا قضیه خیلی مبهمه. 34 ساله

فهمیدم تو این دنیا هیچ چیز اونقدر که فکر میکنیم مهم نیست بجز کسی که دوسش داری. 52 ساله

فهمیدم روی هیچ عقیده ای تعصب نداشته باشم چرا که چند سال بعد ممکنه برام مسخره و خنده دار بشه
و هیچ عقیده ای رو مسخره نکنم چرا که شاید سال ها بعد آرمان زندگیم بشه. 30 ساله

من فهمیدم که هیچ وقت اون چیزی رو که می خواهی به دست نمی آری
 و وقتی هم که بدست اوردی دیگه اون رو نمی خواهی. 37 ساله


شما نه ، شما چی فهمیدینــ.؟.....


نظرات 11 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:12 http://azjensebaran.blogsky.com

خیلی خیلی خیلی زیبا بود.....
خیلی از خوندنش لذت بردم و همشون حقیقت بودن.....
مرسی از این پستهای زببا
مرسی دوست خوبم

خواهش میکنم همین قد که شما دوستان عزیز لذت ببرید برای من کافیه از شما دریا خانوم عزیز هم بسیار متشکرم
تا باشه همین لبخندا باشه....

شیوا دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 http://just-kiss-1.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
ممنون از اینکه بهم سر زدید
با اجازه من لینکتون میکنم

گـل پـسـر دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:35 http://golpesarr.blogsky.com

ما فهمیدیم دنیا دوروزه خوش باش

بنده ام فهمیدم شما خیلی گلی گل پسر خان
موفق باشی......

دریا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:20 http://azjensebaran.blogsky.com

اومدم وبلاگتون نبودید اما
کامنت گذاشتم
منتظر پستهای جدیدتون هستم ها

والا کم لطفی از مایه چشم بتونم حتما مطلب میزارم از شما دوست عزیز هم که دنبال کار من هستی سپاسگزارم

دریا دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:34 http://azjensebaran.blogsky.com & quietseashore.blogsky.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم خوب باشید
اومدم دیدم پست جدیدی نیست
نگران شدیم ها
امیدوارم به زودی با پستهای جدید و زیباتون حضور داشته باشید

دریا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 http://azjensebaran.blogsky.com / quietseashore.blogsky.com

وبلاگ دیگر من
""Quiet Seashore""
با آرزوی لحظاتی خوش برای شما دوستان در دنیای دریا با زبانی متفاوت...
پیشاپیش از لطف حضور پرمهرتان در Quiet Seashore
صمیمانه سپاسگزارم...
"دریا....."
Quietseashore.blogsky.com

حتما باعث خوشحالی بنده یه.....

دریا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 http://azjensebaran.blogsky.com

دوست خوب ما کجاست؟
امیدوارم که خوب و سلامت باشید........
و به زودی پست جدیدتون رو بذارید

عرضم خدمتتون که راستیتش من چند وقته گرفتارم اما چشم در اسرع وقت انشالله بازم مطلب میزارم ممنون از لطفتون

Darya چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 http://azjensebaran.blogsky.com

دوست خوبمون کجاست؟

فائزه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 http://www.gheseyeeshgheman.persianblog.ir

سلاااااااااااام!

علیک سلام خوش اومدی

دریا شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 http://azjensebaran.blogsky.com

عید غدیر خم بر شما مبارک
امیدوارم خوب باشید

عید بر شما و عزیزانتون خجسته باد. ممنون از حضورتون

دریا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:39 http://azjensebaran.blogsky.com

سلام مجدد
خواهش میکنم
شما لطف دارید
امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتون موفق و سربلند و پیروز باشید

زنده باشی دریا جان ، لطف عالی مستدام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد